;

Un any més, amb motiu del Dia Internacional de la Celiaquia (DIC), que se celebra el 16 de maig, hem impulsat una acció especial dirigida als centres educatius. Sabem que és fonamental que els infants amb celiaquia puguin gaudir d’un àpat segur al menjador escolar i, alhora, sentir-se integrats, entesos i acompanyats pels seus companys i companyes.
En aquest context, hem tornat a activar una campanya de sensibilització i conscienciació. Per fer-ho, ens hem posat en contacte amb totes les empreses de restauració col·lectiva acreditades sense gluten que gestionen menjadors escolars, amb l’objectiu d’animar-les a oferir, el proper 15 de maig (divendres), un menú sense gluten per a tot l’alumnat usuari del servei de menjador.
Podeu consultar aquí el llistat de centres adherits a la campanya i la data en què oferiran el menú sense gluten —alguns centres no ho podran fer exactament el dia 15 i ho traslladaran a una altra jornada del mes de maig—. Aquest any celebrem la participació de 174 escoles.
Aquesta iniciativa s’emmarca dins del Projecte Escoles, a través del qual acreditam les empreses de restauració col·lectiva que presten servei als menjadors escolars.
Actualització març 2022
La informació present a la web no reemplaça si no complementa la relació entre el professional de salut i el seu pacient i en cas de dubte es consulti el seu professional de salut de referència.
Utilizamos cookies propias y de terceros para ofrecerle una mejor experiencia de uso (Sessión y Analítica). Para aceptar su uso puede hacer click en el botón Aceptar o Aceptar todas. Si usted no está de acuerdo con alguna de estas, podrá personalizar sus opciones a través del panel de configuración/de privacidad. Más información.